Traži
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» Nevjerovatni izumi kućne izrade
Yesterday at 14:59 by Alem9799

» Genius exklusiv uskoro FTA na 19.2E
Yesterday at 11:31 by satelit74

» EMU Dostupne Utakmice
Yesterday at 10:53 by satelit74

» Free Server MGcamd
Yesterday at 09:39 by suca

» Trenutno FTA!
Fri 18 Jan 2019, 17:32 by satelit74

» Sportitalia prelazi sa SD u HD
Wed 16 Jan 2019, 18:01 by satelit74

» 4 nova kanala u HD Austria
Wed 16 Jan 2019, 15:55 by satelit74

» Boks na SAT TV,FTA-EMU
Wed 16 Jan 2019, 15:37 by satelit74

» Baba Vanga i njeni prirodnih ljekovi?
Tue 15 Jan 2019, 23:07 by biha

January 2019
MonTueWedThuFriSatSun
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

Calendar Calendar

Affiliates

free forum

Forumotion on Facebook Forumotion on Twitter Forumotion on YouTube Forumotion on Google+

Top posting users this month
nmigo95
 
suca
 
djalal19
 
satelit74
 
mpelion
 
h@so
 
Alem9799
 
min
 
jutkacska
 
sasopp
 

Top posting users this week
nmigo95
 
suca
 
satelit74
 
djalal19
 
h@so
 
mpelion
 
min
 
Alem9799
 
2014
 
biha
 


Murdoch nudi za SKY 32,5 milijarde dolara

Go down

Murdoch nudi za SKY 32,5 milijarde dolara

Komentar by satelit74 on Fri 13 Jul 2018, 12:26



Kompanija medijskog mogula Ruperta Murdocha 21st Century Fox povećala je ponudu za sticanje pune kontrole nad britanskim Skyjem na 24,5 milijardi funti (32,5 milijardi dolara), u dugoj bici sa Comcastom za ovu unosnu tv mrežu koja posluje na principu pretplate. Foks je u ponedeljak uvećao ponudu na 14 funti po akciji (18,58 dolara) u nastojanju da stekne 61 posto akcija Skyaja, koje za sada ne poseduje.Kompanija kaže da je to 12 posto više od poslednje ponude Comcasta, čije je sedište u Sjedinjenim Američkim Državama.

Foks je povećao iznos za nešto više od 30 odsto otkako je u decembru 2016. godine dostavio svoju prvu ponudu za Skya.Murdochovoj kompaniji i dalje predstoji velika regulatorna borba u Britaniji, budući da je sekretarijat za kulturu saopštio da će Foks morati da se liši Sky Newsa da bi dobio odobrenje vlade, a u interesu zaštite medijskog pluralizma, javlja AP a prenosi Tanjug.

(politika/sat-multimedia.com)
avatar
satelit74
Vip
Vip

Broj komentara : 408
Join date : 2018-02-07

Na vrh Go down

Na vrh


 
Permissions in this forum:
Ne možete odgovoriti na teme ili komentare u ovom forumu